Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Funderar som vanligt..

Av Angelika - 24 november 2010 21:49

  


Satt och tänkte på bebisens kläder som den ska ha på sig när den anländer..

Har ju hur mycket som helst från då alfred var bebis, och det är ju inte så längesen, så kläderna är ju i tipp topp form. Men nog vill man väl ha nånting som är nytt också? Har inte ens tänkt eller sett på bebis kläder ännu för vi har ju allt.. Men kanske någon pyjamas och söt body kan behövas.. Kläder som är så roligt att köpa!! :) Knas att jag inte ens gått och kikat på sånt då vi varit i affärer, fast kan vara så att jag förträngt det för att jag vet att jag blir beroende av att köpa om jag börjar, haha.. Därför så är jag i val och kval om jag ska kika in på någon sida nu och kanske beställa hem nånting sött :P Fy tusan vad jag längtar efter det lilla livet!

 

Och så är det ju det där med barnvagn.. Vi har kvar alfreds, men den tror jag faktiskt att vi kan sälja/ha hos t.ex mamma o pappa och köpa en ny ist.. Bilbarnstolen sparade vi, dumt att sälja en sån fin stol när man vet att man ska skaffa syskon så småningom, mycket bra val av oss! :) Sängen är ju kvar också.. Ja den som spar den har! ;-) Ska kika på kläder, kan inte hålla mig nu när jag börjat fundera!

 
 
Ingen bild

Linda

25 november 2010 12:16

Klart du måste köpa lite nya kläder =) Å om de nu blir en flicka så blir de MYCKET å köpa.... Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards