Alla inlägg den 17 november 2010

Av Angelika - 17 november 2010 11:48

Idag gick vandringen till dagis mycket smärtfriare.. Eller ja i det tempot jag var tvungen att gå i för att inte frysa ihjäl (vi hade bara -21) så gjorde det ont i fogarna, men jag fick verkligen bita ihop. Alfred åkte vagn till dagis idag, vi pratade länge och lugnt om vad han skulle åka med till dagis. och han sa bestämt NEJ till bobben. Så det blev vagn, och jag är nöjd över det valet :)

Lämnade alfred och gick hem idag, första gången han stannar utan Mamma.. Kan säga att han inte var glad. han skrek, grät och sparkades, men det hade gått fint ändå. Han slutade gråta efter att jag farit och lekte med tåg ist, och jag visste att det skulle gå bra. Men klart man gick hem med ett skadat mammahjärta som bankade av ångest.. Men han sken som en sol då jag hämtade honom och då kändes det bra igen :) dock hade inte fröken fått ta honom på Toan för kissning, nej det skulle mamma göra hade han sagt. Så det blev ilfart in på toaletten för stackaren höll på att pinka på sig..  =) Väl hemma stekte vi oss hamburgare och sen var allt bra igen! :))


Ska till min Bm om 2 timmar, så då får vi se om magen växt nånting.. :)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards