Alla inlägg den 7 november 2010

Av Angelika - 7 november 2010 08:30

Efter en frukost bestående av äggmacka m kaviar, youghur (blåbär/hallon), ett glas juice och snart en kaffe kopp så känner jag mig pigg och glad!


Härligt det var att vakna och få se vårat fina golv åter igen, me like alot! :)

Ska väcka Älsklingen och sen får han äta frukost i lugn och ro, men sen jäkla ska vi lägga golv igen! ;) Blev inget igårkväll.. Älsklingen var helt färdig och jag förstår honom. Men jag är då utvilad till Max och orkar bygga i massor idag, gick och la mig kl 22 igår nämligen :P Hann äta 2 choklad bitar och några bland godisar innan jag kände att sängen lockade mer :) Plus att alfred sover med oss då han inte har sängen i sitt rum pga målning. Och jisses så han skrattat och varit glad, alltså skrattat i sömnen.. och mitt i allt sa han "BONK" och så skrattade han. Frågade på morgonen om han drömt nånting roligt. Då sa han JaAaAA.. Att han och Leo och sprungit och busat, och jag tror det kan stämma som han skrattade i natt! :) Söt var han och man fick tårar i ögonen när han låg där i sängen och sken som en sol! :-D


Förresten i förrförrgår-natt så fick jag enorma kramper i BÅDA vaderna. Sträckte lite på mig i sängen på natten och då jäkla fick jag sjuk jäkla kramp- Gjorde så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen :( Nu 2 dagar senare är det ömt och dom känns stela, har försökt massera men hjälper inte, eller jag kommer inte åt. älsklingen masserade lite igår och då kändes det bättre.. Men jag börjar bli less på att det gör ont överallt! Plus att jag blödde näsblod i förrgår-natt. vaknade av att det kändes varmt vid näsan och märkte ju att det rann blod, helt skumt. Varför blöder man på natten?! Hel tokigt, känner mig som en 80 åring..

 

Nä nu väcka älsklingen!   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards