Direktlänk till inlägg 6 november 2010

kort update!

Av Angelika - 6 november 2010 17:59

Idag har robert jobbat på med golvet i sovrummet och hans snälla bror har hjälpt honom och visat hur man ska göra! *tack Lasse* Jag tog över efter halva golvet och hjälpte älsklingen med det som behövdes.. Och det blev färdigt för nån timma sen, resultatet är så fint. Oj vad nöjda vi är med val av golv! :)


Jag har hunnit måla alfreds vägg. det blev lite annat än va jag tänkt. Fick för mig mitt i allt att göra ränder. Så sagt och gjort, det blev en Randig fondvägg!


I morgon fortsätter vi med golvet. om inte älsklingen känner sig manad att fortsätta när han kommer hem. Han är och handlar lite mat i Piteå och lördagsgotta, plus middag som består av kebabpizza ;) Är sjukt hungrig och robert borde vara fruktansvärt hungrig. Bara ätit frukost och fikat lite idag kring 12 tiden :/ men duktig det är han! :) Nåja vi får se om han orkar göra nå mer idag, han sa nånting om att  fortsätta rest av kvällen, men kanske orken sa ifrån?


Nu ska jag fortsätta mysa med alfred. Som äter kinderägg och kexchoklad! Den som spar den har! :))   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards