Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Vinter skor/Kläder!

Av Angelika - 12 oktober 2010 10:31

Shit vad svårt det är att veta vad man ska köpa för vinterkläder. Jacka t.ex

Som det ser ut nu så får jag snart inte igen jackan som jag har. Har 2 st men den ena får jag absolut inte igen, och den här är på gränsen för att vara för tight.. Men vad ska jag köpa för strlk, kul att köpa en gigantisk som jag aldrig mer kommer kunna använda.. Men jag kommer nog måste göra det iaf! :/

Skor har jag hittat några för ett bra pris på Ellos.. Vita skor har jag nästan bestämt mig för att jag ska köpa..

 

Så vad säger ni. Dessa?


  

  


Eller dessa?


  

  

Tycker båda är super snygga, men sen så är dom billiga också! :P Mina fötter kommer väl antagligen vara svullna till vintern så får köpa extra stora. Och då kommer jag förmodligen inte använda dom någon mer vinter, så lika bra att köpa billiga, snygga men ändå varma! =)

 
 
Hanna

Hanna

12 oktober 2010 14:43

Jo, jag brukar sätta lite sweet chili sås ;)

Jaa, hon har verkligen blivit stor, hon som nyss var så liten. Jo det ska vi absolut göra! Vill ju se hur ni bor :)

http://www.wildbee.blogg.se

 
Anna

Anna

12 oktober 2010 14:50

Jooo nära nu :) Så hoppas den vill komma ut snart!!
Jag gillar de första skorna men beror ju på vad man ska göra, om man ska gå på vinter promenader eller om man ska leka mest... Svårt med kläder när man är gravid!!

http://jakiya.blogg.se

 
Hanna

Hanna

12 oktober 2010 19:34

Haha ja det är tur att man kan shoppa i Piteå också ;)

http://www.wildbee.blogg.se

 
Julia

Julia

13 oktober 2010 08:40

Har du ingen i din familj eller släkting som kan låna ut nån större jacka ? Tycker det är rätt vanligt att folk har en massa kläder liggandes..

http://www.holio.blogg.se

 
Ingen bild

Josefine

13 oktober 2010 11:55

har ju liknande den nedre varianten..och jag e supernöjd m mina. lagom varma för hösten o våren när d är slaskigt..på vintern drar ja på en tjocksocka i o håller mig lagom varm om fossingarna. Så dom nedre :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards