Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

2 Års Kalas!

Av Angelika - 9 maj 2010 14:30

Nu skriver jag här på Bloggen eftersom att i stort sett alla våra vänner läser den!

Den 15e Maj så har vi "öppethus" för Alfred på 2 års dagen. Med start från kl 12 till ca kl 15! Skicka gärna ett meddeland på antingen mobilen eller här på bloggen så vi vet på ett ungefär hur många som kommer!

Släkt och vänner är hjärtligt Välkomna att komma och fira våran Guldklimp!  


Har även fått några förfrågningar om vad han kan tänkas önska sig!

Helt ärligt så vet jag ingenting som han behöver. Men nånting som jag kan tänka mig att han vill ha är:


Böcker av alla olika slags motiv, läsning mm.  


Mat o Köksredskap till sin spis (Frukt, grönsaker, brödrost, brödkavel)  

Muggar, fat, bestick, tallrikar, the servise har han redan.


Vattenfärg.


Makka-pakka leksaker ;-) (Boken har vi redan köpt)


Action Figurer.


Flygplan/helikopter.


Traktorer/Bilar.


Leksakspengar.


Hoppboll/djur

  


Bad artiklar (badboll, badring mm)  


Om någon vill köpa kläder så har han stlk 80/86 (liten kille   )



Ja jag kom ju på några saker trotts allt, haha. Men han blir glad över vad som helst   



Kan inte förstå att det är hela 2 år sedan Alfred föddes. Känns som igår!!


    




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards