Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Älskade Tidningen.

Av Angelika - 17 januari 2012 09:46

Dagen är Igång.

A är på förskolan och jag och E myser på här hemma. Har plockat och fixat i vanlig ordning. Druckigt TE (inte kaffe) och läst dagstidningen, som förövrigt kommer sluta komma den 24e. hur ska vi klara oss utan?!

Har tagit fram fläskfilé till dagens middag. Ska blir gott, längsen vi åt det.


Igår innan ellenors kvällsdusch så klippte jag hennes lugg som hade växt till sig så den nådde ögonen. Då kändes hon väldigt stor helt plötsligt! Duktig var hon och stod still hela tiden. Sen efter duschen visade hon pappa att hon var nyklippt ;)

Fina gumman..


Ikväll ska jag på nånting som kommer bli väldigt spännande. Kul att testa nånting nytt! =)

Men vad får ni veta sen. Så får ni höra om det var bra eller anus.. Ser då fram emot det iallafall. 


Nu är nog E en smula trötter. Så inta sovläge nästa.. .. ..

 
 
Julia

Julia

17 januari 2012 10:46

vilken cliffhanger du gör när du skriver att du ska testa något nytt men inte vad... :) Tur jag följer med flitigt i blogginläggen då :)

http://www.juliasinspiration.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards