Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Angelika - 16 oktober 2011 20:42

Försökte fota en bild på månen med träden som skymmer den lite..

Hade jag kunnat fota så hade det kunnat bli en grym bild!

Men dels håller jag inte still kameran ordentligt, men sen så vet jag inte vad man ska ha för inställningar. nån som vet? Kamera D60..


 

   Fatta hur snyggt det hade kunnat bli!! :(

Av Angelika - 16 oktober 2011 19:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 16 oktober 2011 09:42

Jag ska inte läsa på Änglamammors bloggar. Jag klarar inte av det!

Men varför gör jag det då?!?
Usch så hjärtat värker då man läser om plötslig spädbarnsdöd mm.. Man ska vara tacksam för det man har. -jag har 2 friska barn och 1 friskt bonusbarn.

Jag är så tacksam och Glad. RIK på lycka..

 

 

Av Angelika - 16 oktober 2011 08:37

Åter igen började jag med att skriva Fel användarnamn.. x3. Börjar jag bli gammal?

 

Är så fruktansvärt DÖDS-trött idag. Hujedamig..

Ellenor sov som en stock från det att jag la henne kl 18:30 till ca 01 nån gång. Men sen då vaknade hon från och till heela tiden, så vid kl 4 fick hon komma över till våran säng.

Jag Har sovit S-K-I-T...

Gick och la mig sent igår också. Anneli for hem just före kl tolv, så innan jag var i sängen så var kl nästan halv ett. Och sen läste jag ett bra tag också (säkert därför E vaknade till). Nå det får bli mycket kaffe och vilningar idag ;-) Helt klart värt att vara lite trött efter en trevlig kväll. Kul att slippa sitta hemma själv och Uggla en lördag  


Haha just ja. (inte ett riktigt skratt)

Alfred däremot var som en pain in the ass igår då han skulle sova. 

Var väl för att Anneli var här, men ändå. Han svammlade på däruppe i evigheter, fick gå tillbaka med honom på rummet flera ggr. Han kastade ner saker, och även rev lite till i den redan rivna tapeten vid trappen. Jag blev måttliigt leds!

Tillslut tog han ändå sitt förnuft till fånga och somnade. Men alltså nog är der ju trist då man ska sitta och prata i lugn och ro, -men får springa upp som en galning hela tiden.. Ja dessa barn   


  Här var han mest söt ooooch gjorde inte mycket väsen av sig   

Kärlek kärlek kärlek.. .. .. .. .. ..

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards