Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Angelika - 14 oktober 2011 17:33

Jag är i val och kval om jag ska fixa en Mat och Bak blogg.

Älskar att baka och laga mat i alla olika stilar.

Att lägga in recept mm på den här bloggen känns slösigt med energi.

Men har man en enkom matblogg så är ju folk där pga att dom vill kolla in recept.

Ja, jag får se, är ju trotts allt lite av ett intresse Vill lära mig mer och bli superduktig!


What to do? :)

Av Angelika - 14 oktober 2011 13:01

Igår innan vi for på promenaden så bakade jag och Alfred lite marshmallows godis. . .

Smeten har fått stå över natten och "dega" till sig. Så idag har jag skärt i bitar och gjort godiset färdigt att äta.. Smakade ljuvliiigt, men som vanligt då man gör nånting för första gången så ser det INTE speciellt snyggt ut...

 

Före

(har skärt några "remsor" redan. . .)

 


Efter


  

       

Blev så mycke, så fick fylla en massa skålar innan det var över. . . Gott

   

 


Av Angelika - 14 oktober 2011 11:29

Hittade en gammal bild på mig och sötkussen..

Där såg jag lite annorlunda ut med Mörkt hår och Lugg =)

 

Kussisen som ska ha bäääbis villken dag som helt.. Snoss!

Av Angelika - 14 oktober 2011 10:24

Idag är jag på sånt jäkla go-humör!

Igårkväll var det sämre i och med att Luleå förlorade mot she-left-you (skellefteå) i hockey. men men, vi tar dom nästa gång ;-)


Vaknade, klev upp och möttes av en fylld termos med gott kaffe, goa fina barn och en underbar karl! R tog med sig alfred till Luleå för att hämta spel, handla mat inför helgen osv. Ellenor sover och jag har läst dagens tidning i lugn och ro med nybryggt kaffe. Lovely! Sen då dom kommer hem blir det en prommis... Jag älskar fredagar!


Vad ska ni göra i helgen?


Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards