Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Et text att tänka på..

Av Angelika - 5 april 2011 19:26

När jag var liten hade jag ingen dator, ingen platt tv, Nintendo, X-box mm. Jag hade cykel & utomhus var min lekplats, ville jag umgås med mina vänner så ringde jag på deras dörr, ville man se på en film så gick man på bio. Var jag inte hemma när maten var klar blev jag utan. Livet va inte svårt, det var livet. Å jag överlevde. Jag var ett frihetens barn. Naturbarn...♥

 
 
Ingen bild

Julia

5 april 2011 20:36

Den är tänkvärd! Tänk att det är rätt stor skillnad från när vi var små.. fast än vi är så unga ;-) (och alltid kommer vara, hehe)
Fast enligt mamma såg jag rätt mycket på TV, och det finns ingen tydlig forskning på faror med det. Det som känns ännu viktigare är nog fostran om hur man är mot andra :) JA, fast de vet du ju redan, jag bara tänker högt kring småbarnslivet :)

Angelika

6 april 2011 09:34

Det är sjuk skillnad motför då vi (läs jag) var små!
Nu ska ungarna ha mobiler, datorer, tv-spel före dom ens börjat skolan. Nej usch, jag tycker faktiskt det är hemskt.!!

Men smaken är som baken. Men endel Föräldar förstår jag mig verkligen inte på? haha :P

 
Ingen bild

Julia

5 april 2011 20:36

ps. Hoppas Ellenor blir bättre snart !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards