Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Med Hus!

Av Angelika - 3 oktober 2010 14:16

Ja nu är vi med hus och det är fantastiskt härligt. Vi är så förbaskat nöjda, tror inte man kan vara nöjdare faktiskt :) blev inflyttning redan förr helgen, så mycket tidigare än väntat.. Vi har fått i ordning allting i stort sett, bara lite grejer kvar i kartonger men ingenting som är viktigt :) bastun är invigd flera ggr och vi Älskar den! sjukt härligt att kunna basta när man vill...

Har hunnit ha både sov och matgäster här. Så gästrummet är också invigt! :)

Orkar inte skriva nånting mer nu. men ska försöka komma ihåg att fota utvändigt och invändigt så fort jag orkar! =)

 
 
Ingen bild

Cammi

3 oktober 2010 18:05

Vill ju se massor av bilder på ert hus :-) Bastu är så härligt att ha tillgång till när man känner för det, man känner sig riktigt ren efteråt! Tyvärr är våran ofta som ett förråd och vi är lite periodare när det gäller att basta...men nu blev jag sugen på en bastu i kväll när barnen sover! :-)

 
Julia

Julia

3 oktober 2010 20:38

Inga husbilder !! Då blir jag bara sotis ;-) Vill ju också ha hus! Niklas surrar fortfarande om det huset som ligger på samma gata som ert.. men det är inte rätt hus för mig :P

http://www.holio.blogg.se

 
Ingen bild

Cammi

3 oktober 2010 22:00

Men Julia, alla hus går ju att göra om så det blir rätt hus :-)

 
Angelika

Angelika

4 oktober 2010 08:56

Håller med Cammi där Julia. sluta nu vara så anti svensson hus. Jag älskar vårat mysiga och fina svensson hus! ;-)

http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

4 oktober 2010 17:10

hehe, ja men jag rår inte för det =) Tids nog blir väl längtan för stor så jag får ge mig.. :P

http://www.holio.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards