Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Angelika - 27 maj 2010 08:29

Det fina vädret alltså, och härligt är det. man blir så glad :)

Sen att jag har världens sötaste lilla son som man får mysa med en stund varje morgon gör inte saken värre.. har fått snosa och gosa med han Super länge i morse..   Barnen + min mamma har ätit frukost nyss. jag ska vänta tills barnen är på dagis så jag får njuta av den rökta aborren som mamma hade med sig igår som pappa så fint rökt åt oss! GOTT!! ;) Idag finns det inga måsten, bara att vara. Lovley! ♥ 


Vincent ska på skolan idag och äta lunch där med sina dagis kompisar som också ska börja skolan till Hösten. det ser han fram emot. Dock så kommer han nog vara en tröttis idag. somnade inte förens efter kl 22 nån gång :-S Ändå la han sig vid halv åtta! Men då kanske han lär sig att det är skönast att sova så man är pigg o glad dagen efter.. :)

Ska börja fixa i ordning barnen nu inför dagiset. ska strax gå med dom. så på återseende! :)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards