Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

KEY

Av Angelika - 20 februari 2012 22:23

Jag har länge velat ha ett nyckelskåp. Skulle behövas med alla nycklar som vi har nuförtiden...

Men det är verkligen ingenting som man unnar sig har jag märkt.?!

 

Detta var super snyggt. Någon som vill köpa åt mig, eller har ett över? ;)

   

 
 
Martina

Martina

21 februari 2012 09:03

Vi köpte ett nytt när vi renoverat hallen. Det gamla passade verkligen inte in då. Ni får göra samma. För visst har ni inte renoverat hallen ännu eller har jag missat?! :)


Ja, det var riktigt skönt med långprom.
Nåå Angus. Lillsnosset. Är du inte sugen på en ny kanin? ;)

http://mslarsson.blogg.se

 
Ingen bild

Julia

21 februari 2012 15:04

hm.. ja nått är fel på antingen min blogg eller sidan. Får avvakta och se. Bra att du sa något för när jag går in verkar allt som vanligt.

Det var ett snyggt skåp på bilden! Du kanske kan hitta ett på loppis och sen piffa eller måla som du själv vill ha det.. eller röda korset eller nån annan second hand-affär :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards