Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Bords klättraren. .

Av Angelika - 19 december 2011 21:08

Har jag glömt berätta att Ellenor tar sig överallt nu? Nästan iallafall...

Trappen har hon ju kunnat klättra upp för länge..

Men nu tar hon sig upp i Alfreds-säng, våran säng, upp på möbler/saker via lite hjälpmedel.

Som här om dagen då stod hon så glatt på lillbordet i "bar-rummet", hon hade klättrat upp på stolen och sen vidare till bordet. Vadå nöjd tjej!..

Mindre nöjd var jag och R som fick hjärtat i halsgropen!! Så nu är lillbordet och stolarna åter i alfreds rum ;-)


Det går bara inte att förklara med ord hur mycket jag tycker om dom trots alla bus..


 

 
 
Lina

Lina

20 december 2011 14:39

Jag hoppas att vi ingår i deras planer ;-) P-sprutan sitter nu i skinkan. Har hört att den är bra. Men eftersom jag haft så mycket trassel med blödningar kan jag nog vänta mig att det kommer bli så dom första tre månaderna, men ju längre jag använder den så skulle den typ försvinna helt! Det vore ju gudomligt! Nigarafallen är INGEN hit! ;-)
Lockarna är nu borta, håret är klippt och det känns helt fantastiskt :-) Sjukt nöjd blev jag. Vääääldigt kort bak och längre fram.
Men fan, markus är ju ledig i typ 3 veckor. Det är klart vi ska träffas.. Snart vankas ju dessutom 1 årskalas, det får man inte missa :-) Jag saknar er!! PUSS

http://linaoh.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards