Direktlänk till inlägg 9 november 2011

To day..

Av Angelika - 9 november 2011 11:52

Sol ute, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinnet! :-)

 

Vackert väder idag.. Ska gå ut och gunga med ellenor strax, hon behöver få komma ut. Har blivit alldeles för lite utomhus bus när det varit  regn och rusk i flera dagar.. Och snart kommer väl snön!?!

Älsklingen ska strax och jobba också, men först får han hämta alfred från dagis. Han kan få komma hem 1h timma tidigare idag tycker jag. Plus att det är skönare för mig att slippa bängla med vagn och påklädning på ellenor ;)


Idag var morgon kaffet det godaste på länge. R hade kokat ägg i morse, och det var en underbart god frukost som landade i min mage - Klådda med ägg och kaviar, med ett glas oboy till! hehe


Hade varit trevligt att komma på nånting att göra idag, ..men vad?! Kanske göra upp en eld och grilla lite korv, det hade varit mysigt.. Får se om jag ids, och grejen är att man STINKER rök sen :-S

Nä ska se vad lill sessan gör nu. Hör att hon grejer med nånting i hallen.. =)

 
 
Martina

Martina

9 november 2011 19:36

Ja han är så go. Lill fnasslet. :) Ja, kärleken till ens barn är verkligen helt otrolig. Han är mitt allt <3

Hoppas allt är bra med er. Puss söt

http://mslarsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards