Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Fredag - Its god

Av Angelika - 9 september 2011 10:05

Kroppen ömmar från gårdagens träningspass. Tempot hade ökats, svetten rann så fruktansvärt mycket att jag helt ärligt trodde nånting var fel haha.

Var inte alls på humör för träning igår, men skam den som ger sig. Bara att häva sig dit..


Idag bvc med lillgumman - 8månaders kontroll. Lillan blir 1 år om 4 !! månader.

Ut på gården måste vi idag också. Ser inte ut som att det ska regna nånting iallafall.. Tömma blomkrukor på sommarens planteringar, robert ska klippa häcken med den nyinköpta klippsaxen, den förra slutade fungera då han börjat såga. Fixa inför festligheterna i morgon, och sen bara ha fredagsmys! =) Vincent ska åka till rantajärvi och spendera helgen med farmor o farfar, så han ser vi inte nånting av :(

Alfred ska få roa sig med mormor i morgon, så han blir nog inte alltför ledsen. :)


Har inte så mycket på hjärtat. Jag känner mig så nöjd nuförtiden!

Får umgås med dom som jag mår bra av.. -Jag har världens bästa vänner..

Andras problem ska inte få bli mina bekymmer nå mer. Vuxna människor får inse sina misstag själva, jag kan inte styra över andras val. Så är det bara :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards