Direktlänk till inlägg 13 december 2010

I en Annan del av..

Av Angelika - 13 december 2010 15:27

Rosvik.. Sitter och väntar på att min Älskade fästman ska komma hem från worket.. Har saknat honom töntig som jag är, haha..

Fogarna bråkar med mig Super mycket. Känns som att mitt (ursäkta min frispråkighet) blygdben fått sig en rejäl smäll, villket resulterat i en fraktur. Nä men det gör förbannat ont, kan knappt gå.. Men ska hålla ut 25 dagar till, sen hoppas jag inte bebis vill vara kvar i min trånga mage nå mer..


Något dagis blev det inte för Alfred. Jag som hade taggat järnet för att ta honom dit idag. Men min kropp svek mig.. Fick även en spark igår. Mormors gamla spark (TACK MORMOR), ska iaf få låna den tillsvidare.. Helt underbart, jag kan ta mig framåt utanför huset och fortfarande känna mig säker på att inte trilla ;)

Men som sagt, sparkfärden idag blev uteblivien. laddar för i morgon ist, har hittils fått vila mig rätt bra idag!


Kom hit 2 experter på vatten och allt vad det innebär haha.. Dom var och bytte nå ventilar som var super gamla och fixade med lite annat också. Så nu är det fräscht även där, skönt.. För tydligen så är det super dumt att låta dom bli för gamla, för går dom sönder så sprutar det vatten åt alla håll o kanter, och det vill man ju inte?! :)


Min skitunge sitter på köksgolvet och stjäl sig en pepparkaka från burken han tagit ner så fint, men han är rätt go iaf :) Och middag har han redan ätit, ja en tidig sådan.. Pizza från gårdagens middag! haha.... Vet inte vad man ska göra för middag idag, har inte orkat gå och rota i stor frysen, tar mig ju ändå inte ner till botten.. Och jag har kvar wooken från igår, är såna rejäla portioner när man beställer thai mat så det räcker för 2.. så robert får kanske steka sig nå burgare bara, det gör han ju så bra! :)


Och ingen Lucia har man fått kika på. fast det är mitt egna fel. Har inte brytt mig och har inte haft ork att kika ifall att det är nånting sånt i krokarna.. Men vad är väl en bal på slottet? :P Nu kanske jag värmer mig lite mat, är så matt. Äter som en kratta nuförtiden. Är mest kvälls gotta som jag får i mig, INTE BRA!

 
 
Jempa

Jempa

13 december 2010 20:21

Hahaha, tjocksmock där som inte når ner till botten! xD

http://tant-jempa.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards