Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Just ja.. Tipsa gärna!

Av Angelika - 9 december 2010 17:07

Nu är jag ju höggravid. och det känns inte som att jag vill köpa så mycket mer gravid kläder.. Men nästa helg så är det Mormors begravning och jag har ingenting i svart att ha på mig.. Hur ska jag göra?!?

Någon som vet något billigt ställe att köpa mammakläder på? eller någon stor tröja man kan köpa som ändå ser bra ut? Detta med kläder alltså! :/ Eller någon som säljer av sina gamla gravidkläder/tjockiskläder? Alla tips är välkommna!!

 
 
Julia

Julia

9 december 2010 18:31

Jag har mest sommarkläder från när jag var gravid :/ Du har ingen tunika alls som du kan ha med bara mörka strumbyxor/tights?

http://www.holio.blogg.se

 
Julia

Julia

9 december 2010 23:03

Jo vi vet ju det =) Ska till Piteå nu i helgen och till Rosvik nästa (har dock redan två andra besök inbokade då) men annars får vi ta en tredje resa "söderut" ;P

http://www.holio.blogg.se

 
Martina

Martina

11 december 2010 15:51

Tack söt, roligt att höra. Riktigt nöjd faktiskt :) Men vi har ju varit två med smaktycke och Christer har faktiskt riktigt bra stilsmak, så när det gäller inredningsval är vi helt överens :) sen har han ju stått för mesta arbetet, väldigt bra med en handyman i huset ;) Vilket jag hör och ser att du också har. Duktig är han Robert :)
Puss gumman!

http://mslarsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards