Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Pust och Stön!

Av Angelika - 22 augusti 2010 18:28

         


Det är första gången Idag som pojkarna sitter ner, är tysta och verkligen lyssnar på mig.. wihoo! Synd bara att det är läggdags snart haha..

Dom sitter och ser Bolibompa, äter popcorn och ostbågar, därav deras beteende ;)

Blev söndagsmys ist för lördagsmys.. Mycket bra enligt mig :)


 


Blev en sväng till Lina, Markus och Leo idag. Skönt att komma hemmifrån en sväng. Älsklingen kom dit också efter en stund och fick sig morgon kaffe :)

Blev fiskbullar o potatis till middag, och det var smaskigt! Tänkte göra mos först, men latheten slog in och jag påmindes om hur dålig jag mår idag hahaha...


Jag är så lyckligt lottad!

 
 
Julia

Julia

22 augusti 2010 19:58

De har sina lokaler vid skolan i ett stort gult trähus.. är samma avstånd som till de andra förskolornas lokal.

klipper ut från piteå kommuns hemsida:

Maskrosen
Maskrosen i Rosvik arbetar Reggio Emilia- inspirerat. Pedagogiken går ut på att miljö och rumsinredning ska ge inspiration till barnets skapande.

Ansökan lämnas till Barn och utbildning, Piteå kommun, som också debiterar avgiften. Beställ ansökningsblankett via epost hos Mona Öman .

Post- och besöksadress:
Maskrosen, Fassvägen, 945 33 ROSVIK
Telefon 0911-20 67 87.

De andra förskolorna funkar säkert också bra, bara det att jag har så bra erfarenhet av engagerad personal på den här förskolan så därför blir det ett självklart val för oss.. om ... :P Dumt att spekulera om dagisplatser nä'r vi inte ens vet var vi kommer flytta :P

http://www.holio.blogg.se

 
Julia

Julia

22 augusti 2010 20:04

haha, kanske borde ha mailat istället ;P

kolla här innan du bestämmer dig :-)

http://www.maskrosensforskola.se/

http://www.holio.blogg.se

 
Anna

Anna

22 augusti 2010 22:39

Ja men då vet du ju vad scrapbooking är :P På fredag blir det nog lule för min del, titta på lite bebis saker,typ en skötbädd(fet dissar barnenshus i pite pga personalen) Vad har ni för bra affärer i lule som jag måste på?
Vet ett ställe i lule där de har mega goda baguetter, vi ska dejta där bara ni börjat flytta ;)) Vet iof inte var det är för har alltid fått maten hemkörd av min granne som jobbar där ;)

http://jakiya.blogg.se

 
Anna

Anna

24 augusti 2010 21:52

Är det loppis på coop arena på lördag den 29/8??

http://jakiya.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards