Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Sur och Bitter

Av Angelika - 22 augusti 2010 07:59

Så känner jag mig på Morgonen..

Trött är bara förnamnet och sen mår jag illa.. Riktigt illa! :(


Vincent förstörde sin frukost med alldeles för mycket socker och nu tycker han vi ska kasta bort en hel tallrik med fil o flingor. Never! Man gör det man ska och har ett val, om man sen ser teve eller på något annat sätt disstraheras så är det upp till en själv. Men här kastas inget bort. (hård men rättvis)

Alfred retar storebror och spottar (fräser med tungan. *hur nu det lät?), gnäller om flingor och sen när han fått det ska han ha macka. OBS han har nyss ätit en flaska välling! Så dagen har börjat i gnällets tecken, baaaara för att jag mår dåligt. känns så iallafall :P


Men vi har alla våra dagar då det känns mindre kul..


 

Igårkväll var det förresten något psyko och kikade in i vårat brevinkast efter 23 tiden. Satt vid datorn och pricken satt i hallen, båda höll på att skita ner sig! Vem fan försöker glo in hos någon den tiden? (eller överhuvudtaget) Är Glad att vi ska flytta och slipper den här hålan.. Tur man inte är lätt skrämd, för då hade jag väl varit vaken hela natten och legat och tänkt på det där, men inte jag! Nej nej ;)




Nu en kanna kaffe och kanske soffmys med filt och john Blund! hehehehehe

 
 
Ingen bild

Josefine

22 augusti 2010 13:38

hahah..challan e likadan..vill ha flingor..sen när han fått flingor ska han ha annat eller ALLT man kan äta till frukost..men man får vara hård o rättvis precis som du säger :) jaa..vi får ses snart.INNAN ni flyttar :) alla tjejjerna på Gossip är skitduktiga. de lär väl häpna över ditt hår lika mkt som över mitt..mitt hår var typ kaos, de fatta inte nå över hur f-n d var klippt...men nu e d bra iaf :) pusss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards