Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Pixbox.se

Av Angelika - 18 augusti 2010 17:19

Har inte kunnat ladda upp bilder där på evigheter av ngn anledning. Men idag så gick det! Dock tog ju alla bild MB slut. Så köpte nytt premium men det tar ju sin tid :( Hann bara få in ett par få bilder från i Juni.. Har väl några tusen kvar haha!


Bjuder på bilder från idag då jag och alfred var ute och busade på gården! :)


       

 
 
Anna

Anna

18 augusti 2010 22:03

Fy vilken jobbig början på din graviditet :/ Var har du jobbat i sommar? Jag var ledig en dag så jag skulle få vila mina fogar för då hade jag intensiv jobbat och var helt slut, blev då ledig i 4 dagar och då var det bra igen :))
Du kanske väntar en flicka nu då som mår annars, ser magen nå annars ut då och så?
Var i Rosvik kommer ni bo nu då?
Joo bebis mår nog bra jag är lite orolig för att jag eller bebis ska bli smittade med salmonella :/
Kan jag länka till din blogg?
Kraaaamar

http://jakiya.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards