Alla inlägg den 17 december 2009

Av Angelika - 17 december 2009 15:24

När han pratar i telefonen med sin Mormor :-)


 

Av Angelika - 17 december 2009 15:17

Ja min bloggtorka är inte mild! Så nu är jag i val och kval (ursäkta mitt tjatande) om jag ska ha kvar den här alls, eller om jag ska sluta blogga helt?! för just nu är det inte ens kul. och vem vill läsa nånting som aldrig är intressant, glatt eller läsa nånting som aldrig uppdateras?! mohaha, ingen...


Nåja.. Snabb uppdatering nu iaf..

Idag fick alfred jullov från dagis. så nu ska han hållas hemma i 3 veckor, mys! Men jag tror att om han själv fick välja så hade han velat fara dit. för han trivs som fisken i vattnet. verkligen! Han ligger och sover längst, äter längst, är den som leker bäst och är nöjd i stort sett hela tiden.. så jag och robert hade inte kunnat vara nöjdare.. men nu vid jul så får han vara ledig, känns inte rätt att ha honom där när ändå jag är hemma.. så ja, det får bli så =)


Vi har varit i St lappträsk i helgen. jag och alfred. Robert jobbade ändå tråkiga tider, så vi for dit och har haft en toppen poppen mysig helg =) Vi har kört skoter och alfred var såå nöjd, han ville inte slute (som sisst) men jag tyckte det blev så kallt, så han fick gott och väl anpassa sig efter min kroppstemperatur ;-P


Sen på måndag så kom älsklo dit och joinade oss. så en natt till blev det för oss, och sen åkte vi hem mot luleå igen efter lunch på Tisdag! Skönt med ändå tråkigt..

Idag står det köttfärsås och spagetti på schemat. gott och enkelt att tillaga! I morron blir det Älgstek, köttet ligger på tining i frysen så det ska bli mörare! =)


Ähh nu slut tjattrat av mig ;)

ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards